GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

1. A szálloda milyen szobatípusokkal rendelkezik?

Szállodánk 2 féle szobatípussal rendelkezik.

1. Családi szoba

Családi szobáinkat kisgyermekes családoknak ajánljuk. Ezen szobák két légterűek; egy franciaágyas hálószobából és egy másik részből állnak, melyben két egyszemélyes ágy található. A két helyiséget nem választja el ajtó.

Szobakapacitás:

Maximum 2 felnőtt + 2 gyermek főágyon + 2 gyermek pótágyon vagy babaágyon

2. Deluxe szoba

A természetközeliség és elegancia minden részletben megjelenik ebben a panorámás és jól berendezett szobában. A modern és mégis meghitt dizájnelemek egyszerre kellemes, hűvös, erdei hangulatú légkört teremtenek, amely a kikapcsolódás tökéletes helyszíne.

DELUXE szobáink egy része connecting (összenyitható) szoba, amely családok, barátok számára ideális elhelyezést biztosít.

A minden szobához egyedileg címzett gyors és megbízható WiFi csatlakozás lehetővé teszi, hogy mindig kapcsolatban maradhasson a külvilággal.

Új szobáinkban a mai kor követelményeinek megfelelve, mennyezeti hűtő-fűtő panelrendszer zajmentes komfortot biztosít, garantálva a biztonságos és nyugodt kikapcsolódást.

DELUXE szobáink padlózata hanggátló alátéttel rendelkező SPC burkolat, mely a hűtési-fűtési rendszerrel egybekötve ANTIALLERGÉN szobát eredményez.

A teljes komforthoz hozzá tartoznak szobáink 3 rétegű hő- és hangszigetelt nyílászárói. A black-out függönynek köszönhetően pedig a reggeli napsugarak sem zavarják meg pihenését.

DELUXE szobáink alapfelszereltsége a következő:


2. A foglalás véglegesítéséhez van szükség előleg fizetésre?

Foglaláskor a szobaár 50%-át kérjük átutalni a visszaigazolásban szereplő banki adataink alapján vagy Szép kártyás utalással. Utalás során kérjük a megjegyzés rovatba feljegyezni a foglalási számot.

Amennyiben a foglalás közel esik az érkezés napjához, abban az esetben az előlegfizetéstől eltekintünk. A csomag tartalma érkezéskor, az egyéb felmerülő költségek legkésőbb elutazáskor fizetendők.


3. A foglalás az érkezés előtti hányadik napig lemondható kötbérmentesen, illetve lemondás esetén visszautalásra kerül az előre befizetett előleg?

A szállás a megérkezést megelőző 2. nap 14 óráig kötbérmentesen lemondható vagy módosítható. Ezen túli lemondás, meg nem érkezés, vagy korábbi elutazás esetén a szálloda jogosult az előleg mértékéig kötbért számlázni. A nem garantált foglalásokat nem áll módunkban tartani.

A foglalás kötbérmentes időszakban történő lemondása esetén adminisztrációs díjat számítunk fel, ami a befizetett összeg 5%-a, de minimum 3.000 Ft. A visszautalásra a jogszabályban foglaltak szerint, 14 nap áll rendelkezésünkre. Az összeget az adminisztrációs díjjal csökkentett mértékben utaljuk vissza, melyről számlát állítunk ki.


4. Hány éves korig van a gyermekeknek kedvezmény?

0-3,99 éves korig a szállás és félpanziós ellátás ingyenes. 4-11,99 éves korig 50%-os kedvezmény kerül levonásra a szállás és félpanziós ellátás árából. 12. életév betöltése után teljes ár fizetendő.


5. Van lehetőség a szobák pótágyazására vagy babaágy behelyezésére?

Kétágyas szobáinkba max. 1 db pótágy fér vagy babaágy, így 4 fő részére abban az esetben alkalmasak, ha az egyik gyermek a felnőttekkel alszik.

Felnőtt Vendégeink részére a pótágy nem nyújt kényelmes elhelyezést, ezért külön szoba foglalását ajánljuk.

Pótágyazható szobáink korlátozott mennyiségben elérhetőek.


6. Milyen parkolási lehetőség van a szállodában?

Parkolni a szálloda előtti szabadtéri, kamerával megfigyelt, tetszőlegesen kiválasztott parkolóhelyen lehetséges.


7. A szálloda tömegközlekedéssel hogyan közelíthető meg?

Amennyiben vonattal érkeznek, úgy a vasútállomás főbejáratától balra eső helyi járatos buszmegállónál, amennyiben autóbusszal várhatóak, úgy a pályaudvar előtti buszmegállónál kell az 1-es vagy a 2-es buszra felszállni. Mindkettő megáll a hotel előtt és kb. 20 percenként indulnak.


8. A szálloda wellness részlegének nyitva tartása?

Wellness részlegünk 1000 – 2100 között tart nyitva.

A beltéri medence 1,30 m méter mély, illetve 15 méter hosszú, 26-28 oC hőmérsékletű.

A nyitvatartás változtatásának jogát fenntartjuk.


9. Melyik időintervallumban fogyasztható el a reggeli/vacsora?

 Vendégeink a reggelit 700 – 1000 óra között, a vacsorát pedig 1800 – 2000 között fogyaszthatják el.

 A nyitvatartás változtatásának jogát fenntartjuk.


10. Hány órától lehet elfoglalni a szobát érkezés napján?

Érkezés napján a szobák 1500-tól foglalhatóak el.


11. Hány óráig kell elhagyni a szobát elutazás napján?

Elutazás napján a szobákat 1000-ig kérjük elhagyni.


12. Van lehetőség korai érkezésre vagy késői kijelentkezésre?

Foglaltság függvényében legkorábban 12 órakor tudják elfoglalni a szobát abban az esetben, amennyiben a szobaasszonyaink elkészültek a szobákkal, amennyiben ez nem történik meg csomagjaikat a Recepció melletti csomag megőrzőben tudják elhelyezni.

Foglaltság függvényében késői kijelentkezés esetén 12 óráig költségmentesen tudnak a szobában maradni, minden ezt követő megkezdett óra 2.000 Ft költséget jelent a vendég részére.

Ezúton tájékoztatjuk, hogy a hatályos jogszabályok értelmében, 2021. szeptember 1-jét követően Magyarországon szálláshely-szolgáltatást igénybe vevő minden vendég törvényben meghatározott személyes adatait a szálláshely-szolgáltató okmányolvasón keresztül, a szálláshelykezelő szoftverében rögzíteni, majd egy tárhelyre, a Vendég Információs Zárt Adatbázisba (VIZA) továbbítani köteles.

Az okmány bemutatásának hiányában a szálláshely-szolgáltató a szálláshely-szolgáltatást megtagadja.

Kérjük vendégeinket, hogy utazás előtt gondoskodjanak a család minden tagjának érvényes okmányairól!


13. Van lehetőség Szép-kártyás fizetésre?

Szállodánkban OTP, MKB és K&H Szép kártyával van lehetőség a fizetésre, akár több alszámláról egyszerre.

A szálloda saját szolgáltatásait lehet Szép kártyával fizetni (például szállás, étel- és italfogyasztás, wellness kezelések, fürdőköpeny használat, háziállat díja, parkolási lehetőség), az idegenforgalmi adó kivételével.


14. Küld a szálloda visszajelzést a vendég részére az előleg beérkezéséről?

A beérkezett összegről a szálloda e-mailben értesítőt küld.

15. Szükséges-e a vasárnapi soproni városnézésre előre jelentkezni?

Kirándulásokra előzetes jelentkezés nem szükséges, gyülekező 940-kor a Recepción.


16. A szobaárban szereplő vasárnapi városnézés idegenvezetővel mit tartalmaz?

A városnéző programot idegenvezető tartja, magának a vezetésnek nincs költsége, azonban a belvárost a szállodától helyi autóbusz járattal közelíti meg a csoport, buszjegy vásárolható az autóbuszon 390 Ft/ db áron.

A városba érkezés után gyalogos séta keretén belül a történelmi belváros nevezetességeivel, történelmi és kulturális örökségeivel ismerkedhetnek, érdekes történetekkel a város múltjával, jelenével és jövőjével kapcsolatban.

A program legalább 1,5 órás, de jellemzően ennél hosszabb, szintén érdeklődés függvénye.

A szállodához 2 autóbuszjárattal tudnak visszajutni, az idegenvezető útbaigazítást ad, melyik megállóból (1-es és 2-es jelzésű buszok valamelyikével).

 
17. Milyen szervezett kirándulások vehetők igénybe a szállodában?

A kirándulások részletes leírását és fontos információkat a https://hotelszieszta.hu/egynapos-buszos-kirandulasok oldalon találják.


18. Szükséges-e a nyári időszakban induló, illetve az adventi kirándulásokra előre jelentkezni?

A fent említett kirándulásokra célszerű előre jelentkezni, hiszen a kirándulásoknak minimum és maximum létszáma van.