Engedje meg, hogy figyelmébe ajánljuk Sopront és környékét és a változatos programokat, melyek a gyermekek részére élményszerű tanulást és szórakozást biztosítanak ebben a csodálatos környezetben.
Ha szeretnék felfedezni hazánk legnyugatibb csücskének kulturális és természeti értékeit, jöjjenek el hozzánk és szerezzenek feledhetetlen élményeket!
Szállodánk kitűnő helyszín csillagtúrák, vagy akár sítáborok szervezéséhez. A Hotel Sziesztából kilépve már a Lövérek erdejében találják magukat, amely minden korosztálynak megfelelő túrahelyszín. A Lővérektől a Fertő-Hansági Nemzeti Parkig megismerhetik a tájra jellemző állat és növényvilágot, mindemellett megcsodálhatják a Hűség városának kulturális értékeit. Sopron, hazánk egyik legrégebbi, legszebb ékszervárosa látogatásra invitálja vendégeit. Az ősi település a Nyugat Kapujában, az Alpokhoz tartozó Soproni – hegység és a Balfi – dombság által övezett szelíd völgyben terül el. Az osztrák sípályák is karnyújtásnyira várják a sportolni vágyókat. Sopron a teljesség élményét kínálja: építészet és táj tökéletes harmóniáját, izgalmas kirándulásokat, új és új felfedezéseket, emellett pedig színvonalas kulturális programokat, vendéglátást.
Amit kínálunk a sokszínű kirándulások mellé: kényelmes szállást, kitűnő kilátással a Lövérekre, gazdag reggelit és ízletes vacsorát a magyar és nemzetközi konyha és a helyi ételek íz kavalkádjával.
Örömmel várjuk szíves érdeklődésüket az alábbi elérhetőségeken, vagy ide kattintva!
Telefon: +36 99 314 260
Mobil: +36 30 398 0743
E-mail: sales@hotelszieszta.hu
Tudsz focizni? Egy gömbben is? Próbáld ki a buborékfocit! A játékosok egy nagy, átlátszó buborékgömb belsejében elhelyezkedve, annak teljes védelmét élvezve, szabadon lökdösődhetnek, ütközhetnek egymással és akár a talajjal is. Legyetek rosszak, büntetlenek és sértetlenek! Tomboljátok ki magatokat és a buborék ereje legyen veletek! 3 fajta játék színesíti a programot: buboréksumo, kakukkfióka, és persze a bubifoci.
A játékosok egy nagy átlátszó buborékgömb belsejében elhelyezkedve, annak teljes védelmét élvezve, szabadon lökdösődhetnek, ütközhetnek egymással és akár a talajjal. Az élmények kiteljesedését 3 játékunk, a taszigálós buborék sumó, a “székfoglalós” kakukktojás és a klasszikus focizásra hajazó buborékfoci garantálja.
A buborékgömbbel játszott játékainkat már 1. osztályos kortól ajánljuk, mivel két méretben vannak “buborékgömbjeink”. Az alsótagozatos osztályokat kérnénk, hogy jelezzék az életkort.
További információt itt találhat.
A program elején az íjászok képzést kapnak, hogyan is kell használni a szivacsvégű nyílvesszőket. Ezután több játékot lehet kipróbálni: íjászpróba, derült(s)égből nyílzáporba, íjásztusa, és a várostrom. A játékörömöt a találatok fájdalommentessége és az arcot védő maszk is garantálja.
A foglalkozás elején a kezdő íjászok képzést kapnak az íj és nyílvessző használatáról, a céltábla eltalálásának mikéntjéről. A védő arcmaszkok felhelyezése után már csapat küzd csapat ellen. Egymással szemben állva, vezényszóra adnak le sortüzeket. A harmadik szakaszban már behatárolt pályán, fedezékeket használva, mozgásból küzdenek egymás ellen a csapatok. Az utolsó játék egy igazi harci helyzetet, egy várostromot szimulál védőkkel és támadókkal.
A programot már 1. osztályos kortól ajánljuk, mivel több “erősségben” rendelkezünk íjakkal. Az alsó tagozatos osztályokat kérnénk, hogy jelezzék az életkort ügyintézőinknek.
További információt itt találhat.
Az országban egyedülálló módon fedezheted fel Sopron belvárosát Kickbike-kal. A kétkerekű, városnéző eszköz a kerékpár és a roller ötvözéséből született. Suhanj végig az utcákon, mert így az eddig elérhetetlen távolságra lévő látnivalókig is eljuthatsz! Túravezetőt biztosítunk aki információt nyújt a városról és a főbb látványosságokról.
Mi az a kickbike?
Ez egy olyan kétkerekű városnéző eszköz, amely a kerékpár és a roller ötvözéséből született. Bicikli kerekeinek köszönhetően a sétával ellentétben könnyedséggel és fiatalosan fedezhetjük fel a belvárost és a gyalogosan eddig “elérhetetlennek” tűnő városrészeket, látványosságokat. Első és hátsó profi fékrendszere biztosítja a biztonságos megállást. Súlya mindössze 9 kg.
A programot 2. osztályos kortól ajánljuk.
További információt itt találhat.
Fedezzétek fel Sopron belvárosát a városfelfedező kvízjátékaink segítségével. A Cool-túra a kisebbeknek, míg a városfelfedező sétát a nagyobbaknak és a felnőtteknek ajánljuk.
Sopron belvárosának térképén bejelöltük a látnivalókat, nevezetességeket, majd beszámozva „láncra fűztük” ezeket. Ezek után mindegyik számozott látnivalóhoz írtunk egy tömör, frappáns, „idegenvezetői” szöveget és feltettünk egy témához illő kvízkérdést. A válasz a fejünkben, vagy a lekaparható festékkel eltakart megoldókulcson található meg.
Járjátok be egy kényelmes sétával Sopron történelmi belvárosának leghangulatosabb részeit cool-túra térképünk és a rajta bejelölt pontokhoz íródott kvízkérdések iránymutatásával. A kvízkérdésekre adott válaszaitok helyességét egy lekaparható festékkel eltakart megoldólappal ellenőrizhetitek. Az a 3 fős csapat nyer, aki a térkép segítségével megtalálja a belváros legérdekesebb pontjait, majd a legkevesebb rossz kaparással válaszolja meg a kvízkérdéseket.
A játékot 5-8. osztályos tanulóknak, vagy több kísérővel érkező kisebbeknek, illetve nagyon „kényelmes” nagyobbaknak is ajánljuk.
További információt itt találhat.
Kaptok egy térképet egy feladványt és egy lekaparható festékkel eltakart megoldólapot. Az a 3 fős csapat nyer, aki a térkép segítségével megtalálja a belváros legérdekesebb pontjait, majd a legkevesebb rossz kaparással válaszolja meg a kvízkérdéseket.
A játékot már 7. osztályos kortól ajánljuk.
További információt itt találhat.
A "Soft-Csúzlis" kalandjáték játékrendszerében hasonlóságot mutat a paintball-al. Ugyanakkor ez nem igényel semmiféle védőfelszerelést. A soft-csúzli úgy lett kifejlesztve, hogy abból a kő, kavics, földrög, vagy más keményebb tárgy kiessen. Töltényként teniszlabda nagyságú, nagyon puha, de jó röptű, speciális szivacslabdát használunk, ami teljes baleset- és fájdalommentességet biztosít.
A 3-féle egymásra épülő játék kiváltja a résztvevőkből az önfeledt, fizikai aktivitást és a zsigereinkből eredő, legtöbbször láthatatlan, legbensőbb tulajdonságokat, reakciókat. A mindennapok sablonjait levetkőző játékosok viselkedésének tudatos megfigyelése igen sok, értékes információval szolgálhat. Az Egyének kreativitásának, küzdeni akarásának, csapattársaikhoz és persze az “ellenségeikhez” való viszonyulásának megismerése jó alapot, irányt adhat a közösség, a CSAPAT további ÉPÍTÉSÉHEZ.
A játékot már 2. osztályos kortól ajánljuk.
További információt itt találhat.
Interaktív szabadulós játékunk különleges varázsát az érdekes, gyakorlatias feladatok, feladványok és ezek változatos megoldási útjai adják. Ugyanakkor a legnagyobb érték abból a közösségi élményből fakad, ami az egyéni energiák szobán belüli összeütközéséből, majd ezek - az egy cél érdekében való - összeadódásából, a problémák közös megoldásából származik. A szabadulós játékkal a csoport szálláshelyére települünk ki.
A Szabaduló szoba program 2 témában választható:
-Szabadulás a bajbajutott tengeralattjáróból!
-Tutanhamon sírja
A játék alaptörténete köré logikai és készségfejlesztő feladványokat és gyakorlatias feladatokat alkottunk meg. A program során a résztvevők a kezdetben összefüggéstelennek tűnő tárgyak és feladványokat mentén elindulva egyre közelebb kerülnek a végső kiszabadulást jelentő megoldás felé.
A hagyományos szabaduló szobával ellentétben az osztálykirándulás.hu által kifejlesztett játék nem helyhez kötött. Animátorunk a csoport szállására szállítja ki a szabaduló szetteket, melyekben különféle kiegészítők találhatóak (dobozok hagyományos és számzáras lakatokkal, feladványok, feladványokhoz köthető tárgyak pl.: térkép, tükör, kulcsok stb).
A részvevőket 2-6 fős csoportokra osztjuk, majd a játék ismertetése után minden csoport a saját szabaduló szettjével elkülönül (szobákba, társalgóba, közösségi terekbe) és elkezdődik a játék. A csapatok önállóan versenyeznek az idővel (60 perc) és az ellenfelekkel. Az a csapat nyer, aki a legrövidebb idő alatt “jut ki”. A program végén animátorunk értékeli a csapatokat és oklevelet állít ki az osztálynak.
A játékot már 5. osztályos kortól ajánljuk.
További információt itt találhat.
A kérdés igazából az, hogyan építsünk csapatot? A mi megoldásunknál adott 7 különböző csapatépítő játék, feladat. Ezek mindegyikét 5 fős csapatokban kell teljesíteni. Az első három játéknál egyéni párviadalokkal küzdhetünk a csapatunkért, míg a következő 4 játék során a teljes csapat küzd önmagáért.
A cél, hogy a különböző játékok során az egyes csapatoknál előmozduljon az együttműködés a csapatszellem.
A játékot már 2. osztályos kortól ajánljuk.
További információt itt találhat.